Hoe presteert mijn organisatie?
Klanttevredenheid, merkbekendheid en marktaandeel: het zijn aspecten van je bedrijfsvoering die continu aandacht verdienen. En zeker nu. De markt verandert in recordtempo. Wie geen toegevoegde waarde biedt, wordt overgeslagen.
Je wil dus weten hoe stakeholders je organisatie beoordelen en hoe sterk je merk is in dit veranderende landschap. Je wil weten welke trends binnen jouw markt bepalend zijn en wat je aandeel is in die markt. En marketingacties moet je evalueren, is het beoogde effect behaald? Kortom, je wil inzicht in hoe je bedrijf presteert en wat je moet doen om klanten vast te houden. Op basis van die informatie kan je plannen namelijk maken en eventueel bijstellen.
In een ideale situatie heb je de antwoorden op deze kernvragen continu op je netvlies. Het in kaart brengen kost echter tijd, capaciteit en vereist een enorme dosis vakmanschap.
BouwKennis heeft jarenlange ervaring met het meten van klanttevredenheid en merkbekendheid. Bovendien zijn wij de specialist als het gaat om trends in de bouwketen en het bepalen van marktomvang.
Speciaal voor een continue meting van deze vier kernzaken is de BouwKennis Marketing Score Card ontwikkeld. Met dit product haal je op een makkelijke manier betrouwbare antwoorden op essentiële kernvragen in huis.
Benieuwd hoe wij kunnen helpen? We leggen het je graag uit! Vul het formulier in of neem zelf contact met ons op via 010-2066996 of info@bouwkennis.nl.
[/col][col size=”1/3″]Selecteer een geldig formulier[/col]