Marketeer in profiel: Saskia Pijnenburg
Ieder kwartaal verschijnt er een nieuwe editie van de BouwKennis KwartaalVisie. Voor de rubriek Marketeer in Profiel interviewen
Ieder kwartaal verschijnt er een nieuwe editie van de BouwKennis KwartaalVisie. Voor de rubriek Marketeer in Profiel interviewen
Afgelopen weekend kwam ik op Spotify een leuke podcast tegen van de Dataloog. Zij maken Nederlandstalige podcasts over
Rotterdam, June 11, 2021 – When thinking about building materials and product and brand specification, we generally focus on architects
Rotterdam, 10 juni 2021 – Bison is het bekendste merk onder aannemers B&U en klusbedrijven. Deze conclusie kunnen we
We zijn nog steeds echte jagers en verzamelaars. Gingen we ooit uit op voedsel, vandaag is data een
A year of pandemic has forced part of our everyday life to the digital online realm. Life, love,
Je doelgroep heeft nogal wat keuze wanneer hij in Google zoekt naar een product, dienst of oplossing. Het
Rotterdam, May 4 2021 – The first lockdown, the one announced in March 2020, had a major impact
Wanneer jouw advertentiecampagne loopt op LinkedIn is het natuurlijk superinteressant om te zien of je ook daadwerkelijk je
Deze maand verschijnt de Communicatie Monitor van BouwKennis. Ik grasduinde door de eerste versie van dit rapport over
Rotterdam, June 03, 2021 – Due to COVID, consumers were spending more time in the past 12 months.
Rotterdam, 12 april 2021 – Bijna de helft van de architecten maakt gebruik van webinars. Daarmee zijn zij
© BouwKennis. | Alle rechten voorbehouden